အဲ့ဒိေန႔က ကၽြန္မ အလုပ္နားရက္ျဖစ္ေလသည္။ တစ္လမွတစ္ခါသာပဲ နားရက္ယူတတ္တဲ့ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ အခ်ိန္ေတြကို အက်ဳိးရွိစြာနဲ႔ ကုန္လြန္ေစဖို႔ အကြက္ခ်ကာ အသံုးျပဳတတ္ပါတယ္။ ခ်ိန္းထားတဲ့ကိစၥေတြ၊ ေစ်း၀ယ္စရာ၊ အပန္းေျဖစရာ၊ အိမ္အလုပ္ေတြနဲ႔ တစ္ေနကုန္လံုးကို သံုးပစ္တတ္ပါတယ္။ အမ်ားအားျဖင့္ေတာ့ အိမ္ထဲမွာပဲ ေနတာမ်ားပါတယ္။ ထိုေန႔ကလည္း မီးဖိုေခ်ာင္ထဲအေမ့ကိုကူလုပ္ေပးေနရင္း….
“ သမီး..အိမ္ေရွ႕က တံခါးဖြင့္သံၾကားသလားလို႔”
“ဟုတ္…အေမ၊ သမီးသြားၾကည့္လိုက္မယ္”
လုပ္လက္စေလးေတြခဏထားလို႔ ကၽြန္မလည္း ၿခံထဲကိုၾကည့္လိုက္တဲ့အခါ
“ဟယ္…သီတာ………… ေမေမေရ……သီတာ..သီတာ…….အိမ္လည္လာတယ္”
မေတြ႔ရတာၾကာေနၿပီျဖစ္တဲ့ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းကို ျမင္လိုက္ရတာေၾကာင့္ ကၽြန္မအရမ္းပဲ ၀မ္းသာသြားခဲ့ပါတယ္။ အေမ့ကိုလည္း ၀မ္းသာအားရေအာ္ေျပာလို႔ သီတာ့ကိုတံခါးဖြင့္ေပးရင္းက ကၽြန္မေပ်ာ္ေနလိုက္တာ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္လိုပါပဲ။
“သီတာ….နင္ဟယ္ ငါတိ႔ုကို အဆက္အသြယ္ျဖတ္သြားလိုက္တာမ်ား……မေျပာလိုက္ခ်င္ေတာ့ဘူး၊ ခုေကာ ဘယ္ကေန ဘယ္လိုေရာက္လာတာလဲ၊ ဒီကိုသက္သက္လာတာလား၊ တျခားေကာ သြားစရာရွိေသးလား”
ျမင္ျမင္ခ်င္း အဆက္မျပတ္ေသာစကားေတြ တရစပ္ေျပာေနတဲ့ ကၽြန္မကို သီတာ ဘာမွျပန္မေျပာပါ။ ယဲ့ယဲ့ကေလးၿပံဳးလို႔ ေခါင္းခါျပေပးတာကိုပဲ ကၽြန္မအလြန္ေပ်ာ္မိေလသည္။ မေတြ႔တာၾကာၿပီျဖစ္တဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕သူငယ္ခ်င္းကို ျပန္ေတြ႔ရတာ ဘယ္ေလာက္မ်ား ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းလိုက္လဲေနာ္။ 

စကားေတြအမ်ားႀကီးေျပာမယ္၊ ထမင္းတူတူစားမယ္၊ ေရွးေဟာင္းေႏွာင္းျဖစ္ေတြ ျပန္ေတြးၾကမယ္။ အခ်ိန္ရရင္ ၿမိဳ႕ထဲထြက္ၿပီး မုန္႔ေတြေလွ်ာက္စားလို႔လည္း ရေသးသည္ေလ………။
“သမီး..သီတာ…မေတြ႔တာၾကာေရာကြယ္ ေပ်ာက္သြားလိုက္တာမ်ား…….”
“ဟုတ္ အန္တီ၊ သီတာ အလုပ္ေတြ႐ႈပ္ေနတာနဲ႔ ဘယ္သူ႔မွမဆက္သြယ္ပဲေနတာ၊ အဲဒါ ခုလည္း စိတ္ကူးရရခ်င္း ဒီကုိထြက္လာခဲ့ တာပဲ”
“ေအးကြယ္……. ညေနမွျပန္မယ္မဟုတ္လား၊ သမီးသူငယ္ခ်င္းက အေဖာ္မဲ့ေနတာ၊ ဒီေန႔ေတာ့ သူတြက္အေဖာ္ရတာေပါ့ေလ”
“ဟုတ္ကဲ့ အန္တီ”
အေမနဲ႔သီတာတုိ႔ရဲ႕အျပန္အလွန္ေျပာစကားေတြကို ကၽြန္မ ဧည့္ခန္းထဲကေန ၾကားေနရပါတယ္။ သီတာေရာက္လာတာ ကၽြန္မလည္းေပ်ာ္သလို အေမလည္း ၾကည္ႏူးေနလိမ့္မည္။ သီတာနဲ႔ကၽြန္မက ဟိုး..ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက သူငယ္ခ်င္း ေတြပင္၊ ေမာင္ႏွမအရင္းအခ်ာေတြထက္ပင္ ကၽြန္မတို႔က ပိုခ်စ္ခဲ့ၾကသည္။ ပိုခင္ခဲ့ၾကသည္။ ပို၍ေတြ႔ခ်ိန္မ်ားခဲ့ ေလသည္။
“သီတာ…လာဟာ ဒီကို”
ကၽြန္မစိတ္မရွည္စြာန႔ဲ သီတာ့ကို ဧည့္ခန္းထဲကေန လွမ္းေခၚလိုက္ပါတယ္။ အေမနဲ႔ဘာေတြေျပာေနမွန္း ကၽြန္မ မသိေတာ့။ 
“ေျပာေျပာ…… နင့္အေၾကာင္းေတြ……..င့ါကိုအကုန္ေျပာေနာ္၊ မေျပာလို႔ကေတာ့ ဒီမွာ….ေတြ႔တယ္မလား”
“ ေအးပါ။ ငါ့အေၾကာင္းက ဘာရွိရမလဲ၊ ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္းကို ေတြ႔ခ်င္လို႔ လာတဲ့ဟာကို”
“အမယ္ အေျပာကေတာ့တယ္ေကာင္းပဲ။ ဒီေန႔ ငါအလုပ္နားလို႔ နင္ေတြ႔ရတာပါေနာ္။ ငါအလုပ္မနားဘူးဆိုရင္ နင္ဘယ္လုိလုပ္မလဲ……..ေျပာ”
“ညေနထိေစာင့္မွာေပါ့ ငါက ညပါအိပ္ဖို႔လာတာ”
“ေဟး……ေပ်ာ္စရာႀကီး၊……….သီတာ၊ နင္တစ္ကယ္ေနာ္……..”
“တစ္ကယ္ေပါ့ဟ”
ေပ်ာ္လိုက္တဲ့ျဖစ္ျခင္း၊ ကၽြန္မ ထ၍သာ ခုန္ေပါက္ပစ္လိုက္ခ်င္ပါတယ္။ ဟိုးအရင္တုန္းကလည္း သီတာက ကၽြန္မနဲ႔ ခုလို လာအိပ္ေနက်ပါ။ တစ္ေယာက္အိပ္ကုတင္ေလးေပၚမွာ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ အတူတူ ဖက္ကာ အိပ္ဖူးၾကတယ္မဟုတ္ပါလား။
-----***-----***-----***-----
ကၽြန္မနဲ႔သီတာက တစ္ေန႔လံုးတပူးပူး တတြဲတြဲေနလာရင္းက ညမိုးခ်ဳပ္တဲ့အထိ ေျပာစရာစကားတို႔ မကုန္ႏိုင္ေသးပါ။ စိတ္မေကာင္းစြာ ၾကားရတဲ့ သီတာတို႔အိမ္ေထာင္ေရးမွာ ကိုယ္လည္းပဲ ရင္ေမာရသည္ေလ။ ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ စိတ္ညစ္စရာ ေတြက ကိုယ့္ရဲ႕ေျဖသိမ့္ေပးစရာေတြေပါ့။
“ဟုတ္တယ္သူဇာ ခုဆို သူနဲ႔ငါ ယူၿပီးတာ ဘယ္ေလာက္ၾကာေသးလို႔လဲ၊ နင္စဥ္းစားၾကည့္ ငါ့ကိုစိတ္ကုန္တယ္တဲ့။ အဲ့ဒိစကား သူမေျပာသင့္ဘူးမလား၊ သူနဲ႔ငါ့မိဘေတြ အဆင္မေျပမွာစိုးလို႔ ငါကၾကားထဲကေန ဟိုဟာကြယ္လိုက္၊ ဒီဟာဖုံးလိုက္နဲ႔ ငါ့ဒုကၡကို နင္လာၾကည့္ၾကည့္ပါဟယ္။  

 သူကအလုပ္လည္း မယ္မယ္ရရမရွိေတာ့ ငါ့မိဘေတြက ဘယ္ၾကည္ျဖဴၾကေတာ့မလဲ။ တခါတေလ ပြဲစားေရာင္ေရာင္ ရလာတဲ့ေငြေလးေတြက် ျမင္ရပါတယ္၊ အဲဒါကလည္း ၂လေလာက္မွ တစ္ခါ၊ ႏွစ္ခါ။ ရျပန္ေတာ့လည္း ငါ့ကိုအကုန္ေပးတာမဟုတ္ဘူး…။ အဲ့ဒိေတာ့ငါကလည္း ငါ့ထမင္းငါစားတယ္။ သူကလည္း သူ႔အေမအိမ္ျပန္စားတယ္။ သူ႔အ၀တ္ေတြလည္း ငါမေလွ်ာ္ေပးဘူး၊ သူလည္းသူ႔ဘာသာ အလုပ္လုပ္ခ်င္လုပ္၊ မလုပ္ခ်င္ေန၊ ငါကလည္း င့ါအလုပ္ငါလုပ္တယ္……ေအးေရာ”
“အ့ဲလိုေတာ့လည္း ဘယ္ဟုတ္ေသးမလဲ သီတာရယ္၊ နင္န႔ဲသူနဲ႔က ခုျမင္ခုႀကိဳက္မွမဟုတ္တာ၊ နင္အစကတည္းက သူ႔အေၾကာင္းကိုမသိဘူးလားဟင္…….နင္ေျပာေတာ့နင္အသိဆံုးဆို……….”
“သိတာေတာ့သိတာေပါ့ဟယ္၊ ခုလိုအတြင္းက်က်ေတာ့ ငါသိမလား၊ ယူၿပီးမွ သူ႔စ႐ိုက္ေတြ ငါအကုန္သိလာရတာ။ အလကား ဘာအလုပ္မွ မယ္မယ္ရရမလုပ္ခ်င္ဘူး။ နင္လည္းအိမ္ေထာင္မျပဳနဲ႔ အပ်ဳိႀကီးပဲလုပ္သိလား…..ဘယ္သူ႔မွမၾကည့္နဲ႔ ငါ့ကိုပဲၾကည့္”
မ်က္ႏွာမေကာင္းစြာနဲ႔ အသံတိတ္သြားတဲ့ သီတာ့ကို ကၽြန္မအားနာမိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္လည္း စိတ္ထဲကေတာ့ မခံရပ္ႏိုင္ခဲ့ပါ။ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းသီတာက ဥစၥာမေပါေပမယ့္ ႐ုပ္ေခ်ာသူပင္၊ သီတာ့ကို အထက္တန္းေက်ာင္းသားဘ၀ထဲက ဖြင့္ေျပာလာတဲ့ သီတာ့ခင္ပြန္းကို ကၽြန္မတို႔အားလံုးသိထားၿပီးသားျဖစ္ေလသည္။ 

သီတာက ၁၀တန္းေအာင္သြားေပမယ့္ သူ႔ခင္ပြန္းေလာင္းက မေအာင္ခဲ့ေပ။ အဲဒိလိုနဲ႔ သီတာနဲ႔ကၽြန္မတို႔ တကၠသိုလ္တက္သည္အထိ သူႏွင့္ပင္ တြဲေနေသးသည္။ ကၽြန္မတို႔အမ်ဳိးမ်ဳိးေျဖာင္းဖ် ေပမယ့္ သီတာက သူမွသူပင္။ တျခားလည္းစိတ္မယိုင္ခ့ဲသလို၊ သူ႔အေပၚကိုလည္း သစၥာမေဖာက္ခဲ့ပင္။ ေက်ာင္းၿပီးလို႔ လုပ္ငန္းခြင္ အသီးသီး၀င္ၾကေတာ့ သီတာနဲ႔ကၽြန္မ သိပ္မေတြ႔ျဖစ္ၾကေတာ့။ ဒါေပမယ့္ အဆက္အသြယ္ေတာ့မျပတ္ခဲ့ေပ။ 
ခုလည္း အိမ္ေထာင္က်ၿပီးသြားမွသာ 6 လေလာက္အဆက္အသြယ္ျပတ္သြားခဲ့ျခင္းသာ။ ထို 6 လအတြင္း သီတာရဲ႕ ျဖစ္ပ်က္ပံု အလံုးစံုကို ကၽြန္မ ဒီေန႔မွသိခဲ့ရေလသည္။ 

ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းသီတာ ကံမေကာင္းခဲ့ပါ။ ရန္ျဖစ္ျခင္း၊ ႐ိုင္းစိုင္းစြာဆဲဆိုျခင္းေတြ မရွိေပမယ့္ ဘ၀တစ္ခုရဲ႕အဓိကျဖစ္တဲ့ စီးပြါးေရးဆိုင္ရာကို လက္ေၾကာမတင္းတဲ့ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ကို သူပိုင္ဆိုင္ ေနခဲ့ၿပီေလ။ 
တက္ၾကြျခင္းအားနည္းလွတဲ့ သီတာ့ေယာက္်ားက လူမႈဆက္ဆံေရးလည္း အားနည္းခဲ့ေလသည္။ ေလာေလာဆယ္ မွီခုိအားထားေနရတဲ့ ေယာကၡမမိသားစုကိုပင္ မေျပမလည္ျဖစ္ေအာင္ ေျပာဆိုေလသည္။ ထစ္ခနဲရွိ “ငါ့အိမ္ငါျပန္မယ္” “င့ါအိမ္ငါျပန္မယ္” အဲ့လိုစကားေတြက တာ၀န္ယူတတ္တဲ့ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ရဲ႕ စကားမ်ားမဟုတ္ခဲ့ေပ။
ခဏတာစိတ္ဆိုးလို႔သာ သီတာ ကၽြန္မဆီေရာက္လာခဲ့ေပမယ့္ ကိုယ္ခ်စ္လို႔ယူထားတဲ့ ေယာက္်ားကိုေတာ့ သူအျပစ္မျမင္ ရက္တာ ကၽြန္မကိုယ္ခ်င္းစာေပးႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ 
“ နင္က နားလည္ေအာင္ ေခ်ာ့ေျပာၾကည့္ေပါ့သယ္ရင္းရယ္” လို႔ ကၽြန္မအေနနဲ႔ အားေပးစကားသာ ေျပာႏိုင္ခဲ့ေလသည္။ 
“ ငါတို႔ မိန္းကေလးေတြရဲ႕ အားက ပါးစပ္တဲ့……….. နင္က သူနား၀င္ေအာင္ တျဖည္းျဖည္းႀကိဳးစားၿပီး ျပဳျပင္ၾကည့္ေပါ့ အဲ့ဒါက အားလံုးအတြက္ ပိုေကာင္းမယ္လို႔ ငါထင္တယ္” 
“ေအးပါ သူငယ္ခ်င္းရယ္။ ငါလည္း စိတ္႐ႈပ္လာရင္ အေ၀းကိုသာ ထြက္သြားလိုက္ခ်င္ေတာ့တာပဲ၊ ငါ့မိဘေတြက အသက္ႀကီးၿပီဟ  င့ါအတြက္နဲ႔ စိတ္္မဆင္းရဲေစခ်င္ဘူး၊ အဲဒါေၾကာင့္ငါလည္း တိုးတိုးတိတ္တိတ္ ေျဖရွင္းေနရတာ၊ ၾကာေတာ့လည္း အေမတို႔က ငါ့ကိုဘာမွမေျပာၾကေတာ့ဘူးေလ၊ ခုလည္း ငါ အေမတို႔ကိုေျပာၿပီး နင့္ဆီလာခဲ့တာ။ ”
“ဒါဆို နင့္ေယာက္်ားကေကာ၊ သူသိလား”
“ငါေျပာလိုက္တယ္ေလ။ နင့္ဆီသြားမယ္လို႔ ၂ ရက္ၾကာမယ္၊ ႐ံုးျပန္တတ္တဲ့ေန႔မွျပန္လာခဲ့မယ္လို႔”
“ေအးေအး ေကာင္းတယ္ေကာင္းတယ္”
အနည္းငယ္ေပါ့ပါးသြားတဲ့ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕စကား၀ိုင္းေလးမွာေတာ့ ကၽြန္မက ပို၍ပင္ေပါ့ပါးလို႔ေနေလသည္။ မေတြ႔တာၾကာၿပီျဖစ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ စိတ္ညစ္စရာေတြကို ကၽြန္မခဏတာေလးေတာ့ ျဖည္းဆည္းခြင့္ရခဲ့လို႔ပါ။ 

အတက္ႏိုင္ဆံုး ေျဖာင္းဖ်စကားေတြသာ သီတာ့အတြက္ အားေပးရာလို႔ ကၽြန္မခံယူထားခဲ့ေလသည္။
ဘ၀မွာ သာယာေပ်ာ္ရႊင္ၿပီး ျပည့္စံုတဲ့မိသားစုေလးတစ္ခုအတြက္ အေျခခံလိုအပ္ခ်က္ေတြကို ကၽြန္မတို႔အားလံုး သိရွိၿပီးျဖစ္ပါ တယ္။ အရာအားလံုးတိုင္း၊ ကိုယ္လိုခ်င္တိုင္းေတာ့ အကုန္လံုးမျပည့္ႏိုင္ေပ။ လိုေနတာေလးေတြ အတူျဖည့္ၾကလို႔၊ ပိုေနတာေလးေတြ အတူေလ်ာ့ၾကရင္းကပဲ တူညီတဲ့ မိသားစုဘ၀ေလး ျဖစ္လာမွာပါ။ ကၽြန္မသီတာလိုမ်ဳိး အိမ္ေထာင္မႈဘ၀ေတြ မရွိဘူးလို႔ ဘယ္သူမ်ား ေျပာႏိုင္ၾကပါ့မလဲေနာ္…………………………။
စိမ့္စမ္းေရ
25.8.2014

Posted by စိမ့္စမ္းေရ on Sunday, August 24, 2014

0 comments

Post a Comment